منوعات

رواية حوريه في قلب الليل الفصل الثامن عشر – pdf

رواية حوريه في قلب الليل الفصل الثامن عشر 18K بصيلي لتنظر اليه لتخجل من نظراته ليضغط علي وجهها بجولك بصيلي لتنظر اليه ليقترب بوجهه لترتجف وتطرف بعينها ووجهها يشع حمار ليضع شفتيه علي عيونها ويظل فتره لا ينطق كان قلبه يصرخ من وصفها له كانت قد قالت كل ما بداخله ليبعد شفتيه ليهمس غمضي عيونك لتغمض عيونها ليظل يهيم بها بنظرات ليثبت وجهها وينزل يضع وجهه ملامس وجهها وانفاسهما متقاربه بحنان لتنساب هيا وتحس بدوار من فرط أفعاله ليحس انها ستسقط ليشدها يحاوطها بعنف وقلبها يدق  ليظلا في حاله صمت. ميفو السلطان…

ليهمس  .. بكره تنسعدي وبطلي تحزني وتفكري في حاجات توجعك.

مقالات ذات صلة

لتهمس… انسعد… انا انسعد بجد استحق يا ليل.

ليرجف قلبه.. تستحجي.. دانت تستحجي الحلو كله. ليحملها لتشهق ليهتف.. روجي ونامي وحسي بحضن زوجك ولو هبابه وبطلي تفكير في اي حاجه تاني.

ليذهب بها للفراش لينام ويشدها لاحضانه ويملس عليها لتتنهد ليهتف.. انسي احنا مين يا حوريه وفكري في أحلامك وبس الليله بس.

رواية حوريه في قلب الليل الفصل الثامن عشر 18

لتتنهد وتهمس.. افكر في فارس أحلامي.

ليشدها بقوه.. … لاه فكري دلوك في ان ماحدش مهما حصل هيوجعك وانت في حضني.

لتتنهد وتنام علي صدره تفكر في حنانه الذي يظهر فجاه يروي قلبها لتنام بسعاده ليظل يملس عليها.. ليهمس… فارس أحلامك.. بتوصفيه كنك بتوصفيني يا بت الناس. جلبي انخطف من شوفتك ورايد انخطف بالجوي  ورايد حاجات اعملها بس ماعرفش . لما بزعل واتنرفز بس اشوفك واشوف براءتك بنجلب مابعرفش اجسي عليكي. كنك هتتعلمي عشانه.. ماهتحملش الا انك تتعلمي ليا وبس يا رب ايه الطحن ده. ميفو السلطان. البت بتجلبني بكلامها مابعرف اعمل حاجه غير اني اكون ليها كيف ماتريد واني مش اكده ولا اتربيت اكده ماعت عارف نفسي ولا حالي. ليل الجاسي ماعاد عارف يعمل ايه. ليتنهد ويحاوطها ويضمها وينام ليستيقظ صباحا ويهرب من مشاعره تجاهها.

********

كانت لؤلؤ تجلس ليدخل عليها جاسر بعلب كثيره لتقطب جبينها وتهتف… ايه ده انت هتتاجر.

ليضحك.. اتاجر ايه دي حجات الجمر. جايبهملو يفرح بيهم.

لتبهت هيا وتنظر اليه ويرجف قلبها.. ليا انا يا جاسر كل دول ليا.

ليهتف…. ايوه يا جلب حاسر من جوا ليشدها لتبدا في فتح العب لتبهت من جمال ما احضره كانت اكسسوارات وملابس وزينه للشعر وادوات تجميل وبارفانات. لتنظر اليه وتهتف كل دول ليا انا يا جاسر.

ليحتضنها ويهتف…. ايه مش عاجبين والله انجهر ليا اسبوع لابد عالنت اجيب الحاجات دي.

لتننهد وتنظر اليه بحب وتهمس… انت حلو قوي وطيب قوي.

ليحملها ويدور…. يادي الهنا والفرح كني حلو والنبي. طب كد ايه جولي جلبي هيجف اروح اجيبلك الدنيا كلها. 

لتبتسم.. ايه ده بطل هتجيب ايه تاني. 

ليشدها.. لاجل اشوف لمعه عيونك لاجل اشوف السما الزرجه رايجه وفرحانه ولا تجلب ابدا. لؤلؤ جاسر عايز الرضا يا جلب جاسر. 

لتهمس بخجل…. بطل ايه بقه مش قولت اصحاب. ميفو السلطان. 

ليحتضنها بقوه….. بالذمه مصدجه الرط بتاعي دانا ابقي اهبل. دانا من كتر الشوج جلبي بيصرخ. 

لتهمس…. بطل عيب بقه احنا صحاب ماتنكدش علينا

ليتنهد ويكبت حاله ليقبل خدها ويهمس ماشي تعالي  ليبدا في تفحص الحاجه لتاتي علبه لياخذها ويهتف…. لاه دي مش دلوك دي بعدين.

لتقطب.. ايه دي وريني مش بتاعتي. 

ليضحك…. ايوه بتاعتك وهموت وتبقي بتاعتك بس مش دلوك بعدين. 

لتتنهد…. اخص عليك وريني والنبي والنبي. 

ليضحك…. يا بت الناس مش دلوك جولت. 

لتهتف….. لا انا عايزه اشوف. 

ليهتف.. لاه اني جايبها لبعدين يبقي لبعدين.

لتتنهد…. طب هيا ايه لبس مثلا

ليقترب ويهز راسه بهيام.. لبس واي لبس يا دهوتي دا عيبقي نار النار.

لتقطب جبينها.. جايبلي لبس طب ماتجيبه البسه.

ليهتف بلهفه.. يا ريت والله دا يوم فرحي بس عارف لسه البخت المعدول ماجاش.

لتهتف.. فستان يعني طب لونه ايه..

لينظر اليها برغبه فادحه لتخجل هيا ليهتف.. احمر اني جايبه احمر.

لتهتف…. احمر جايبلي فستان احمر. 

ليشدها يحتضنها.. اه والله عشان هتنوري فيه يبقي ابيض واحمر وليله بيضه جشطه يا دهوتي اني دوخت هوصل لهناك اكده ميته. 

لتهتف… انت بتقول ايه انا مش فاهمه حاجه. 

ليتنهد…. كفايه اني فاهم وهجعد احلم بيه لحد مايحصل يا جلبي. 

لتهتف… يحصل اليه.

لينظر اليها.. لما حبيبي يرضي عني

لتهتف بخجل…. حبيبك. 

ليلتصق بها.. ماليش غيره ابو عجل ناشف وعيون نار ليرفع وجهها  ماتجيبي بوسه تنستري الا انا بتخيل حاجات هتهبلني. 

لتخبطه….. بطل يا بابا ويلا روح شغلك لتدفعه. ميفو السلطان.

ليركن عالباب يا غلبك يا جاسر بتحب جمر طايح بس يهبل ليقترب ويقبل خدها لتخجل  ليتركها ويرحل لتقف سعيده وقلبها يرجف فهو يهتم بها بشده ويجعلها تشعر بمشاعره بقوه.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى