قراءة وتحميل رواية حدث في ليلة ما الفصل الثامن 8 بقلم ميرفت السيد
من خلال موقع ويكي ثمار نقدم لكم في هذا المقال ،رواية حدث في ليلة ما الفصل الثامن 8 بقلم ميرفت السيد ، لمزيد من التفاصيل حول المقال تابع القراءة
رواية حدث في ليلة ما الفصل الثامن 8 بقلم ميرفت السيد
رواية حدث في ليلة ما البارت الثامن
رواية حدث في ليلة ما الجزء الثامن
رواية حدث في ليلة ما الحلقة الثامنة
طلب من سامح يمشي ويسيبه لوحده
اسنلقى مجد على الاريكة بالجنينة بتاعة الفيللا وهو بيسترجع ان نور ودوللي اصطحبوه للشاليه دخلوه غرفة وفضلت نور تشربه خمرة لحد مانام شوية وبعدها فاق لقى بنت جنبه البنت كانت في #بقلم_مرفت_السيد غيبوبة متخدرة ونايمة جنبه فبحكم العادة وبدون وعي منه سلب منها برائتها وفاقت البنت لحظة واحدة وهمست بصعوبة بكلمة واحدة وقالتله انا بنت
قام وهو متعصب مسك ازازة جنبه وكسرها وهو بيقول:انا غبي إزاي هافضل عايش بالسكر والعربدة كدة لدرجة ان الزبالة دول يلعبوا بيا وبمصير بنت بريئة
ثم اخذ يتذكر ماحدث كانت شفتاها ناعمتان وشعرها طويل مسترسل ورائحتها مسك الرمان ولكن ملامحها لم يراها ليتذكرها فهو يحب الظلام حين يجلب احداهن لمتعته
ظل غارق في افكاره حتى ابلغه الحارس بوصول اسر
جلس اسر وهو يقول: عرفتلك كل حاجة يامجد باشا
مجد: بدون مقدمات قول
اسر:لأ لازم تسمع المقدمة لأني عملت فيلم عشان اوصل للي حصل
مجد: اختصر طيب
اسر:امبارح جبت نور عندي بحجة اني هاتجوزها واني ورثت وكدة وشربنا وبقيت احطلها المخدر بالكحول بدون ماتحس لحد مااشتغل وسالتها وحكت كل حاجة البنت الي وقعوها تبقى…..
مجد بعصبية على غير عادته:انطق تبقى مين
اسر: هاقول حاضر تبقى تالين بنت جوز ام دوللي والحوار كله حقد عشان تالين بهدلت دوللي في النادي عشان اتجوزت واد بايظ عرفي
ودوللي بتغير من تالين ومن غنى ابوها ومن اخلاقها وكمان في حاجة تانية
مجد: ايه قول
اسر:تالين دلوقتي عند عمها وابن عمها ظابط مباحث ودوللي اقنعت جوز امها ان تالين شمال وهو طرد بنته
مجد امسك برأسه وهو صامت حتى شعر اسر بالقلق والخوف فقال:مجد انت وعدتني بفلوس
مجد: وانا عند وعدي ونهض للداخل لمدة دقائق ثم عاد حاملا رزم من المال والقاها لاسر الذي اخذها بلهفة ولعابه يسيل
ثم قال مجد بحزم:اسر من بكرة تقطع مع الشلة دي وتنزل تشتغل معايا فاهم
اسر بسعادة :انا خدامك ياابن عمي
مجد:امشي دلوقتي
انصرف أسر وهو يحتضن المال بسعادة
اما مجد فاجرى بعض الاتصالات وبعد ساعة جائته رسالة #بقلم_مرفت_السيد بكل شيء عن تالين وأسرتها فتح الرسالة بلهفة وهو يبحث عن صورتها واخذ يتاملها طويلا ثم ابتسم وهو يقرأ الملف وصورتها أمامه
بصباح اليوم التاليى بغرفة تالين التي لم تغادرها من الأمس مهما حاول عمها وزوجته إقناعها لم يستطيعا كانت تتصفح هاتفها ثم ظهر امامها فيديو تنمية بشرية لبلوجر امريكي كان يتحدث وكأنه يقصدها بالكلام وبعدما انتهى كانت تالين قد تغير بداخلها شيء ما حتى دموعها جفت شعرت بأنها ليست ضعيفة كما قال فنهضت من فراشها وارتدت ملابسها واحضرت #بقلم_مرفت_السيد طعام الإفطار لعمها وزوجته وبعد تناول الطعام غادرت متجهة للشركة التي تعمل بها
وقد اتخذت قرارا بموافقتها على السفر لدبي ووافقت الإدارة بسعادة فلقد اقترب موعد افتتاح اكبر معرض بالشرق الأوسط للمجوهرات بدبي وهم بحاجة لخبرة وشطارة تالين وتم تحديد موعد سفرها بعد ثلاثة ايام
كان فارس بمأمورية تخص عمله وقبلما يغادر اخبره سامح بانهم قد قامو باستجواب نور وبسام وقد اعترفت نور بكل شيء وقد اطلقوا سراحها #بقلم_مرفت_السيد بعدما كانت ستموت من الخوف والرعب وقد اخبرتهم بانها ستغادر البلاد بلا رجعة واعطاه ملف اعترافها بماحدث
قرأه فارس بسرعة وقد توصل لهوية الفاعل واتجه بسرعة لمنزله كي يخبر تالين وعائلته بما حدث
وبمنزل قاسم كانت دوللي تستعد لحفلة عيد ميلادها بالغد وقد احتلت غرفة تالين وكانت ترتدي ملابسها ومجوهراتها وامها تبث سمومها باذن قاسم حتى بات يتمتى ان تموت تالين حتى يرتاح من قذارتها على حسب كلام زوجته وابنتها
بمنزل عاصم كانت تالين تخبر عمها وزوجته بقرارها بلحظة دخول فارس الذي قال :تالين قبل ماتقرري تسافري لازم تعرفي الي حصل ومين اللي عمل كدة وازاي
دق قلب تالين بعنف وهي تستمع لفارس وهو يقول:تالين الي حصل هو……
🤔🤔🤔🧐🧐😱😳
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حدث في ليلة ما)
في نهاية مقال رواية حدث في ليلة ما الفصل الثامن 8 بقلم ميرفت السيد نختم معكم عبر ويكي ثمار